sobota, 6 lutego 2016

Od Junzo - C.D Hikari

Nagle zacząłem słyszeć cichutkie odgłosy. Powoli otworzyłem oczy. Obudziłem się. Zacząłem kasłać czując wodę w płucach. Po chwili w końcu mogłem odetchnąć. Rozejrzałem się szybko wokół. Zatrzymałem wzrok na jakiejś dziewczynie. Patrzyła się na mnie z przechyloną głową na bok.
- Wstałeś już - stwierdziła.
Popatrzyłem się na nią z zaciekawieniem. Miała długie platynowe włosy i niebieskie oczy. Po chwili odwróciłem wzrok w stronę ogniska. Wpatrywałem się z zainteresowaniem w płomienie. Takie dzikie. Nieujarzmione. Co chwila jeden unosił się wyżej, a drugi opadał nieznacznie. Wyglądało to trochę tak jakby się ścigały, który da radę być wyższy. Uśmiechnąłem się lekko pod nosem. Zacząłem zastanawiać się nad tym jak to by było być takim płomieniem. Przymknąłem oczy. Dopiero po chwili ocknąłem się i przypomniałem sobie o tym, że dziewczyna nadal tu była.
- Em... Dziękuję... Za uratowanie mi życia... - mruknąłem cicho pocierając ręką kark.
Dziewczyna kiwnęła tylko głową. Ponownie zapadła cisza między nami. Była ona dość niezręczna. Wędrowałem wzrokiem po całym otoczeniu nie wiedząc co ze sobą zrobić. Zacząłem bawić się swoimi palcami. Spuściłem głowę w dół zaciekle wpatrując się w moje dłonie. Po chwili zacząłem nucić jakąś piosenkę i cicho ją podśpiewywać. Kątem oka zauważyłem jak dziewczyna wpatrywała się we mnie.

<Hikari?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz